ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Älskade unge! ❤️

Idag har det varit öppethus på barnens skola. Linnéas lärare berättade att de skrivit dikter i skolan och Linnéa var den enda som valde att skriva om sina föräldrar. De har även haft superhjälte tema i skolan och i ett häfte Linnéa fått hem från skolan hittade jag denna värmande och hedrande bild. 🥰😍💓




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Härliga ungar!
Ha en bra dag!
Kram!

2 Yvonne
skriven :

Go middag!
Här är det 8 minus och sol!
Ha en bra dag!
Kram!

3 Yvonne
skriven :

Hej!
Idag är jag mer än vanligt insnöad!
Kan inte öppna dörren,dom har kört upp en stor vall av snö på min uppfart så bilen kommer inte ut.
Ha en bra dag!
Kram!