ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer frĂ€mst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av smĂ„ inslag frĂ„n min vardag/familjeliv.

Beroende framkallande...

Kan inte sluta sy dessa pytteplagg. 😝
LinnĂ©a tyckte negligĂ© jag sydde igĂ„r var ett ur dumt plagg dĂ„ den Ă€r genomskinlig. SĂ„ idag sydde jag Ă€ven nattlinnen med matchande trosa. SĂ„ nu kan Teresa och Barbie ha pyjamas party. 

/Lady Violett design 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

WOW! SĂ„nt pillejobb!
Kram!

2 Yvonne
skriven :

Kramar

3 Yvonne
skriven :

Kramar

4 Yvonne
skriven :

Idag Àr ni pÄ min blogg!
Kramar!

5 Yvonne
skriven :

Du och din familj betyder mycket för mig!
Du har bevisat att trots motgÄngar sÄ kan man vÀnda pÄ det och lyckas!
Kram!