ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Ligger efter...

Insåg just att jag glömt lägga upp bilder på det jag sytt. 🙊

Syr lite då och då och trots det är jag nu uppe i 12 sydda plagg 2018.

Jonathan och Linnéas syskonmatchning till Babblarna musikalen på lördag är klar. 😊 






Sen har jag sytt en tunika åt mig att ha på Sy och hantverksmässa jag ska på i Stockholm i slutet av februari. 😊 

Ikväll sydde jag klart en tunika åt en väninnas dotter. 😊 

Men nu måste jag verkligen se till att få tummen och lämna in min overlock på service. 😝

/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Kunskap är bra att ha .det kan ingen ta ifrån dig
Kram!

2 Yvonne
skriven :

Jag är så stolt över dig hjärtat! Du är precis en sån dotter som man vill ha!Kram till dej min vän och kramar till hela din familj!