ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Blod, svett och tårar

Sponsrat inlägg- Efter blod, svett och tårar fick jag äntligen klart detta set i softshell åt sonen så han kan matcha sin storasyster. Många gupp på vägen. Tycker räckte inte till både jacka och byxor så fick komplettera med annat tyg,  hade missat köpa dragkedja som jag upptäckte mitt under påsken så blev en otålig väntan på den och när den väl kom passade den inte så bra och en massa andra komplikationer till stötte men tack och lov finns sprättarn och den i kombination med min envishet kan sonen min matcha syrran till förskolan imorgon. 😁

\n

Och äntligen fick jag chansen att inviga denna fantastiska Sybok med mitt första projekt. Ska komplettera med en bild på setet och klistra in på sidan till vänster. Så kul med en minnes bok att samla sina sömnadsprojekt i. Få en överblick över hur lång tid det tagit, läsa lite kort om processen, kunna minnas vilka tyger och mönster och varifrån de kom. 😊

\n

Kan varmt rekommendera denna Sybok som ännu finns att förboka via Sweetstuffdesign.

\n

https://www.sweetstuffdesign.com



/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: