ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Så nöjd! 😍 - En sån härlig känsla

Jonathan har vuxit ur sin underbara tröja från Noeldo design.


Underbart mysig syskonmatchning med gosig minkyfodrad krage.


Minns när jag köpte denna syskonmatchning när jag nyligen hade börjat att sy att jag köpte den för att jag kände att denna typ av tröja var lite för avancerad för mig. 

Så känslan när jag nu ca: 10 månader senare sytt denna syskonmatchning... 

Skriv inläggstext 

...är helt fantastiskt! Är så nöjd och sy oerhört glad över att jag lyckats lära mig sy och att jag nu själv kan skapa dom kläder jag vill och har lust med till mig och mina barn. En sådan frihet. 😁



Minkyfodrad krage. 😊


Byxor med öljetter och snöre som dekor. Perfekt dekorsöm på fickorna och perfekta kantband. (Sen ska man inte ta en så noga titt på öljetterna och sömen på läderförstärkningen bakom öljetterna). 😜


Bilden av detta set har jag haft i huvudet sedan i februari när jag köpte tyger med molnen på. Mönstet jag använt mig av är en något modifierad Made by Runi Basic hoodie och byxorna är Hallonsmulans Baggyslim.

Ja, jag kunde inte motstå sysugen och sydde trots att jag inte fixat klart i syrummet. 😝

/Lady Violett 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Oj oj oj! Så duktig du är på att sy1
Nu är du mycket bättre än jag!
Sv.....Hjärtat så fina ord du sa om mig.
Du är också en vinstlott som jag fick när vi träffades.
Du är en fantastisk människa ,fru och mamma!
Ha det gott hjärtat!
Stor kram till er alla fyra!