ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Sjukstuga

Har inte blivit så mycket sytt och inte något bloggat då det varit sjukstuga här hemma. Lite sömnad har dock hunnits med och här kommer några bilder på det. 
 Leggings till mig...
Kompismatchning åt Linnéa och min väns jämngammal dotter. Tanken är att jag även ska sy matchande tunikas att ha till. 😜
 
En filt åt Jonathan. 😊 
Vändbara mepsar åt min älskade väns barn som Linnéa så glatt passerade i. 💕 (Linnéa har beställt en likadan med sniglar till sig). Jag som planerat att sy en i ett helt annat tyg åt henne. 😝
 
Och sist men inge minst...
...mitt andra par Inner Peace Yogapants åt mig. 😊
 
Tyvärr har jag inte haft ork att denna gång skriva ut var alla tyger och mönster kommer ifrån men svarar givetvis på frågor kring det i fall det är någon som undrar. 
 
/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Så duktig du är på att sy!! Krya på er!
Kram!