ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

End off an era....

I helgen har jag varit på sommarsylan och det var första helgen ifrån båda barnen och första gången jag varit ifrån Jonathan i mer än 2 timmar.


Väldigt lärorikt och roligt och trots symaskinsstrul, handmjölkning, värkande bröst och återkomsten av min menstruation blev det lite sytt ändå. 


Min allra första Made by Runi Everydaydress utsågs även till finaste plagget och jag tog hem förstapriset som var...

Skriv inläggstext 

...förstapriset var 4,5 kg tvättmedel så man kan tvätta allt tyg man köper. 😁

Helgens sommarsylan var en bra avslutning på min 14,5 månadsledighet och imorgon vankas åter jobb. 


/Lady Violett 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Grattis till priset!
Jag tyckte om att få träffa er alla 4 . Barnen växer så fort!
Stor kram till er alla!
PS.Hur klarade Joakim barnen när du var på kurs??

2 Yvonne
skriven :

Oj!
Det var en tuff natt för killarna!
Kram!