ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer frĂ€mst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av smĂ„ inslag frĂ„n min vardag/familjeliv.

Ett nytt set Ă„t Jonathan klart! 😄

HĂ€romdagen fick jag klart detta set till Jonathan i storlek 80. 😄
 
Bodyn Àr en Hallonsmulan Tiny Tee body med lÄngÀrmad som jag sjÀlv lagt till fejkfarfarsknÀppning och bröstficka ritade och utklippta pÄ frihand av mig. 
Byxorna Àr ett gratismönster pÄ Haremsbyxor som finns att hÀmta bland gruppen "Vi sytokiga"  pÄ Facebook. 
Dregglisen Àr avritad dregglis frÄn iELM som jag förstorat och ritat om nÄgot. 
 
Tygerna kommer frÄn Jonic-textil https://www.jonic-textil.se/produkt/T2674-Trika-skogsdjur-mint
https://www.jonic-textil.se/produkt/T2000-Bomulllycra-morkbrun
 
De fÀrdigskurna kantband i interlock kommer ifrÄn Erikas syskrin www.erikassyskrin.se och Lilla Godingen design. 
 
Bodyn blev lite vÀl vid i Àrmarna sÄ fÄ bli att testa sy en utan att lÀgga till sömsmÄn pÄ Àrmarna och se hur det blir. 
 
/Lady Violett
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Bra jobbat Sara.
Du fÄr gÀrna svara i min blogg.Om du svara i din sÄ ser jag det inte förrÀn jag besöker din blogg..
Ha det sÄ gott!
Kram!