ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

På banan igen.

Har varit lite tyst från mig ett tag då syträffarna på onsdagar jag gick på förut lades ner och krockade med Linnéas mini sim så har haft minimalt med sytid. Men nu har jag själv dragit ihop en ny sygrupp på tisdagar istället som skulle ha dragit igång förra veckan men fick skjutas upp till ikväll då jag, Jonathan och Linnéa var rejält magsjuka förra veckan. 
 
Men nu är vi på benen och banan igen.  😊
 
Först ut blev...
...ett par leggins åt mig. Hade glömt limpennan hemma så taggen blev inte helt rak. Efter leggins Adderade jag en åt Linnéa att sprätta. Även där var det avsaknaden av limpennan som var en bidragande orsak till det. Efter det jag börja på ett par pyjamasbyxor åt Linnéa innan det var dags att dra sig hemåt och natta Jonathan. 
 
Fick ett glädjande kuvert i brevlådan häromdagen med besked om min skatteåterbäring. Ska få tillbaka lagom mycket till att kunna finansiera en overlockmaskin åt mig. 😄
 
Det resulterade i att jag igår beställde en...
Janome My Lock 644D overlockmaskin då den visade sig vara på kampanj just nu som varade till och med den siste april så fick "låna" från mitt sparkonto så länge.
 
/Lady Violett 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: