ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Egosömnad

Idag har här sytts ett par julklappar, men jag har även unnat mig lite egosömnad.  😊
 
Idag blev min livs första mössa sydd (som inte var av Balaclava modell och som var till mig och inte barnen). Sydde även en matchande tub.  
 
Tyg från www.jonic-textil.se
Reflexhjärta från www.bibbistextil.se
Mönster på mössan finns att hänga gratis från http://gladablad.se/gor-det-sjalv-1/
 
/Lady Violett
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Nu kom jag in!
Vad duktig du är på att sy.
Kul att du har börjat blogga igen .
Jag har varit dålig på att höra av mej .Men jag har varit sjuk .
Hur är det med Barnen?
Kram!

2 Yvonne
skriven :

Ska se om jag kan få in din nya adress i min blogg
Kram!

3 Marianne
skriven :

Vilken fin mössa, den ser varm och gosig ut också :)

4 ladyviolettdesign.blogg.se
skriven :

Tack Marianne! Den är varm och gosig. Minkyfleece gör sig bra som foder. Är väldigt nöjd med min första egensydda mössa. 😊