ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Äntligen klart! 😄

Efter en ofantligt massa sprättande är nu äntligen Jonathans mixa och matcha set i storlek 74 klart. 😄 
Mönster på bodysarna är Hallonsmulans Tiny tee onesie som finns att köpa från  www.tyglycka.se eller som PDF från etsy. 
 
Byxorna är sydda efter ett gratismönster hämtat från gruppen "Vi sytokiga"  på Facebook. (Dock har jag själv lagt till att det ska vara oljetter och rep som dekor fram. 
 
Bodysarna är sydda i enfärgad trikå köpt från https://www.jonic-textil.se/index.ph och är kantade med färdigskuren Interlock köpt från www.erikassyskrin.se 
 
Byxorna är sydda i svart joggingtyg och svart rundstickadmudd även dessa tyger är köpta från Jonic-textil.  
 
Öljetterna och repet är köpt från min lokala hobbubutik. 😊 
 
 
Kläderna passade men bodysarna hade inte någon vidare växamån kvar så blir inga fler sydda i storlek 74 utan får bli att sy i storlek 80 nästa gång. 😊 
 
/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Han är så lik sin storasyster !!
Svar:...Han har massor av trevliga gamla saker i sin salong!
Ha en bra dag!
Kram!

2 ladyviolettdesign.blogg.se
skriven :

Ja, nog syns det allt att dom är syskon. 💕