ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

2019

Siffran på hur mycket jag sytt totalt 2019 landade på 195. Något färre jämfört med 2018 då siffran landade på totalt 211. 



 Det senast sydda 2019 var dockkläder och mössor. 

Min förhoppning är att 2020 blir ett mer produktivt sömnads år för mig. 2019 studerade jag både på våren och hösten men 2020 blir det en stufiefri vår. 2019 har barnen också velat sy så en del tid har gått åt att hjälpa dem med deras sömnad. 2020 har jag tänkt investera i större sybord så att jag och Linnéa kan sy samtidigt bredvid varandra. 

Någon symässa i februari blir det inte då jag ännu har för mycket tyg på lager för att motivera någon sådan. Får satsa på den i höst istället förutsätt att jag hinner sy upp tillräckligt mycket av mitt lager till att motivera för det då. 

/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Så redig du är till att sy!
Jag hoppas att allt är bra med er .
Här är det ganska bra.
Kram!

2 Yvonne
skriven :

Är allt bra med er?
Kram!