ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

VAB

Var på sylan för några veckor sedan och har i princip inte sytt något sedan dess. Jobb, studier, träning och vardagslivet har inte gett något utrymme eller ork över för sömnad. 

Men u förrgår vabba jag för Linnéa som visade sig ha en inflamation i hörselgången och vi passade på att ägna lite tid tillsammans i syrummet. 

Jag sydde en tröja till Jonathan då han har en tröja med bilar på som han gärna vill ha på sig för den tröjan är jättesnabb menar han och den hade legat i tvätten i två dagar till hans förtret. 
Linnéa tyckte en spill bit av tyger till tröjan såg ut som en dregglis som skulle passa hennes docka så hon fick sy en dregglis av den. 

Jonathan tröja gömde vi i billådan i lekrummet så efter att vi hade hånrst honom i förskolan fick han gå på jakt efter en överraking åt honom i lekrummet så vi. 

Dregglisen Linnéa sydde. 😊
Jonathan i sin nya snabba tröja. 😊


Linnéa med dockan som för närvarande heter Carola som fått prova sin nya dregglis. 😊

/Lady Violett Design
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: