ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Lite då och då

Har hittat lösningen på mitt problem med avsaknaden av ork och tid till att sy.

Förut tyckte jag inte det var någon idé att ens börja sy om jag inte hade minst 1 timme ostörd till på mig. Men nu har jag plockat fram maskinerna för att sy även när jag bara har en 20-45 minuter till övers. Tack vare det ser det ut som jag kommer att ha lyckats sy i alla fall en två plagg denna veckan. 







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

5 minuter då och då så blir det etimme till sist .. kram

2 Yvonne
skriven :

Tack hjärtat för din komplimang! Vad gör du i Stockholm?
Kram!

3 Yvonne
skriven :

Vad spännande att du läser vidare !Blir så stolt över dej hjärtat!
Stora kramar till er alla!
Ändra på din kommentar till dig Kommer inte in på den adressen.