ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Neon tigrar

Älskar matchade set och är så glad att jag fått klart detta set åt Jonathan i läckra Neon tigrar tyget. 😄


Sponsrad med färdigskuren interlock, mudd och matchade tråd av- Erikas syskrins färdigskurna kantband i interlock med matchande mudd i Bright Lime med matchade Güteman mara tråd gifte sig verkligen med Neon tigrar tyget. 😄 Riktigt läcker kombo och härlig färg. Så nu har Jonathan en läcker rivig t-shirt som matchar hans baggyslim jag sydde klart igår. 😀

www.erikassyskrin.se 

http://www.erikassyskrin.se/produkt/paket-muddtrikakantband-bright-lime/

#äkskarmatchandeset

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: