ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Skära, skära, skära...

Med nya skärmattan på plats och kommande syjuntan/sylanet som vankas till helgen har fokus legat på att rita av mönster och skära ut tyg, så det har inte blivit så mycket sytt. 
 
Påsarna med plagg som ska sys blir fler och fler. 😄 Vill ju inte stå utan något att sy rätt som det är. 😜
 
/Lady Violett 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Så kul att du har börjat sy!
Jag har gjort ett syrum här uppe.Du kan se det på min blogg!
Ha en bra helg!
Kram!

2 Yvonne
skriven :

Godmorgon!
Ja barnen växer och det gör ju era också.
Det blev bra med syrummet .Bella finns ju inte mer .
Ha en bra dag!
Kram!

Svar: Hej vännen! Ja nog växer barna allt. Ja, jag läste mig till att det verkade som att Ulla var ensam vovve nu. När gick Bella bort?
Kram!
ladyviolettdesign.blogg.se