ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

4 första 2017

Vändhålen ihopsydda, mössan har även fått en hjärtformad reflex och andra dockblöjan klar. 
Detta låg idag i julklappen åt min väns dotter idag när vi sågs och utbytte något försenade julklappar med varandra. 
 
Tänk om dygnet haft fler timmar och jag haft mer ork. Huvudet är sprängfyllt med idéer på vad jag vill sy men orken och tiden till att förverkliga dessa är en bristvara. 😕
 
/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Så kul att du har börjat sy!
Det kan vara svårt att få ihop tid med 2 småbarn!
SV.......Jaaa just det Gunilla !
Vi har haft såååå roligt sen i torsdags,
Kram!