ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Ingen massproduktion precis..

På lördag ska jag och en vän stå på marknad och sälja sånt vi sytt. Blev tillfrågad om jag ville vara med för ett par veckor sedan. Idéerna och planerna på vad jag velat/tänkt sy är många men min sytid väldigt begränsad med heltidsjobb, jobbar lite extra i kombination med två barn och man. 


Men denna lilla blygsamma hög kommer få följa med mig på lördag. 


Två mössor med matchande vantar, 9 kaffefilter och 6 par amningsinlägg har jag så gott som knåpat ihop. Har kvar att fästanordning trådar på kaffefilten och så ska dom prismärkas. Ska även skrivs tvättråd info till kaffefiltern och amningsinläggen.

/Lady Violett 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: