ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Sysemester

Jobbade min första dag efter semestern igår och under semestern blev det en hel del sytt. 😊 Glömmer blogga och lägga upp bilder här sedan jag skapade en öppen Facebook grupp som heter "Lady Violett Design" där lägger jag upp bild på allt jag sytt och även ibland bild på sömnadprossesen och annat sömnadrelaterat.

Här kommer höjdpunkterna från semesterns sömnad. 😊 

Mor och dottermatchning till midsommar...

En peplum i Hitta Doris tyg åt Linnéa... 

En Hitta Doris klänning åt Linnéa... 

Linnen åt mig och.... 

...barnen... 

Har även påbörjat Jonathans höstgarderob med muddjeans återbrukade av mina gamla jeans som hade en trasig dragkedja och en fräsig tröja sydd av en stuvbit med tvättbjörn. 

Sist ut blev sytoks trosa med matchande linnen. 



/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Bra jobbat vännen!
Kram!