ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Testsömnad 😊

Jag har fått den stora äran och förtroendet att testsy ett kommande mönster på amningströja åt Sewingheartdesign. 😊💗
 
Första versionen blev linnet lite stort och öppningen framför vid...
 
 
Version 2 som jag fick klart igår var betydligt bättre. Linnet sitter bättre men känner nog ändå att det inte skulle skada om framstyckena var större och gick ner omlott ändå. 
 
 
Men den funkar jättebra att amma i och har en mycket diskret och snygg amningsfunktion. 😊
Jonathan är nöjd i varje fall. 💗 Lagom stor öppning och inget dumt tyg som letar sig in i munnen på honom. 
 
Och i väntan på version 3 ska jag nu ägna mig åt att bekanta mig med min nya vän... 
Hade dock flyt med att den levereras med rätt inställning på sömen från start. 😉
 
 
Så nu är det bara att öva och öva. 😊 
Dock är den inte helt rätt trädd uppe i ställningen. Äg bara trädd i ena hålet och ska träs genom båda så blir att ge sig på att trä om den. 😝 Är väl lika bra att lära sig det förr än senare. 
 
/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: