ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Provsömnad och inspirationssömnad i ett- två flugor i en smäll

Har fått äran att testsy Made by MI fantastiska kommande mönster Delta topp som kommer att finnas i flera variationsmöjligheter! 😄 Jag har även blivit utvald av Erikas Bergström ägaren av Erikas syskrin att verka som inspirationssömerska för hennes företags produkter. 💖

Valde holkärm, tunikalängd, båthals, vid rundad modell och att sy med dolda fickor och delat fram och bakstycke för att mixa mönster med enfärgat och få in spets på min Delta topp . 😄

Då jag är mycket för att kombinera med just enfärgat och det är väldigt viktigt för mig att det ska matcha är jag så otroligt glad för att Erikas syskrin börjat med att erbjuda paket med matchande färdigskurna kantband i interlock, trikå och mudd som matchar precis. 👍 Så skönt att slippa lägga ner massa tid på att leta efter matchande och ändå bara hitta tyg, mudd, kantband som bara nästan matchar.

 

 

Matchande mörk turkos rundsticka trikå, färdigskuret kantband i interlock och turkos Güteman mara tråd kommer från Erikas syskrin 💖
http://www.erikassyskrin.se/produkt/paket-muddtrikakantband-mork-turkos/

Den otroligt vackra spetsbroyren kommer från Ateljé Anette
www.ateljeanette.se

 
 
 
/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: