ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Löjligt nöjd 😄

Så löjligt nöjd över tröjan jag sytt åt Jonathan. 😄 Ska bli så kul att prova den på honom imorgon. Tröjan är en testömnad av ett kommande mönster från  Made by MI och är en kort Gamma Cardigan barn i storlek 86 med luva och knapplist och en inspirationsssömnaden för Erikas syskrin som sponsrat mig med Bright lime mudden, det färdigskurna kantbandet i interlock och den matchande tråden. 😊 

Önskar bara att dom matchande shortsen också blivit klara och sen skulle det vara fint att få klart en av tröjorna jag tänkt sy till också.... 😜

Tur jag snart ska på sommarsylanet i Lidköping så jag får tid till att förverkliga lite fler av mina sy relaterade idéer. 😝

/Lady Violett 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Så duktig du är på att sy!
Och så stora barnen har blivit.
Jag hoppas att allt är bra med er!
Kram!