ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

2017

Nytt år, nya tag och nya projekt. 😊 
 
Jag inledde det nya året med att dra igång projektet att röja och organisera upp kontor/syrummet som ska gå från kontor/syrum till att i större utsträckning verka som just syrum än kontor. En hel del nytt har beställts hem/köpts i mellandagarna till det och en hel del ska rensas bort och göra plats för alla nyinköp. Inget som kommer bli gjort i en handvändning men det får ta den tid det tar. 😜
 
Nytt för i år är att jag tänkte föra en lista över allt jag syr under året, först är detta som blev sytt under kvällens syjunta. 😄
En mössa och dockblöja åt en kompis dotter och ett fleecefodrat pannband åt mig. 
 
Första lappen från Netto på. (Hamnade dock lite för långt ner). Skulle ha sytt klart en dockblöja till men hade glömt kardborrband till den. hemma. Mössan ocg pannbandet har jag kvar att sy igen vändhålet på. 
 
/Lady Violett 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: