ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Sjukstuga

Då både jag och barnen varit sjuka i veckan har det inte blivit mycket sytt. Får bli nya tag nästa år. 
Dock har jag fått ihop ett byxmönster åt mig och har börjat klippa ut tyg till att sy byxor i matchande tyg åt mig och Linnéa. 
 
I torsdags så....
....fyndade jag detta på Netto. 😊 Ska bli kul att sätta dessa på mina kommande alster. 
 
Men i väntan på mer hemmasytt av mig bjuder jag här på en bild på barna i en hemmasydd syskommatchning från Noeldo design. 😉
 
/Lady Violett
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Krya på er!
Så söta ungarna är!
Kram ♥♥♥

Svar: Tack! 💗 Vi är på bättringsvägen nu. Kram!
ladyviolettdesign.blogg.se