ladyviolettdesign.blogg.se

Denna blogg kommer främst handla om mitt nya stora intresse- SÖMNAD, men med en trevlig mix av små inslag från min vardag/familjeliv.

Sylans förberedelser

I februari vankas det äntligen sylan igen och då är målet att denna gång ägna mer tid åt att sy och mindre tid åt att rita av mönster och klippa ut tyg. Så ikväll har jag skurit ut några plagg till barnen och ett till mig.

Idag fick jag även klart Joakims julklapps tröja så när han och barnen kommer hem efter nyår kommer en liten extra present vänta honom.

Bikert på några av de plagg jag skurit ut idag...


Hoppas hinna skära ut ett gång till innan det blir dags för sylan. 😁 

/Lady Violett 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yvonne
skriven :

Oj vad du syr.Det ser bra ut!
Hoppas att allt är bra med er.
Johanna har varit här en stund i em.
Kram

2 Yvonne
skriven :

Det är roligt att träffa fd elever.Magnus ringde mig ikväll ,och jag ska nog besöka dom snart.
Kul att du har hittat ett intresse som håller dig igång.
Kram!